Where going to San Francisco

27 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Dag 21: Het weer hier wordt gelukkig steeds beter, vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna nog maar weer eens door een
Outlet winkelcentrum gewandeld en de middag heerlijk bij het zwembad gelegen. Het is tenslotte Vakantie. ....!
Dag 22:We moeten vandaag weer vroeg op, want we gaan Whale watching in Morro Bay. De boot vaart om 9 uur uit de haven dus gaan we rond 8 uur weg. Het is lekker weer en alles gaat volgens plan, de groep is niet groot maar een kleine 20 personen gaan er mee. De boot is een soort van catamaranvlot met bankjes voor 22 man.
Het is wel een super mooi plaatsje dat
" Morro Bay" ( zie Foto's) We varen eerst een mijl uit de kust, eerst zien we Zeeleeuwen, soort van Pelikanen, en Dolfijnen maar nog geen " Humpback Whales ". De Kapitein vaart nog ongeveer een mijl verder uit en.......Daar zijn de Walvissen....Prachtig !!
Je ziet ze natuurlijk maar een klein beetje, maar erg indrukwekkend zo in deze enorme grote zee, eerst een grote pluim water omhoog en daarna een enorme staart echt Super gaaf ! In totaal zien we
zo' n vijftal van deze giganten voorbij glijden. Na ongeveer twee en een half uur gaan we weer richting de kust. Na dat we weer aan land zijn, gaan we lunchen.
S' middags gaan we naar het motel en doen we een middagje zwembad.
Het is onze laatste dag in Pismo Beach en we naderen ook het einde van deze bijzondere Reis.
Dag 23: Iedereen is vanmorgen lekker op tijd wakker want we rijden vandaag naar het eindpunt van deze Unforgettable Journey. De route gaat over de kust weg no. 1 en is echt schitterend mooi met fantastisch uitzicht. Het verloopt prima en we zijn op tijd bij de Hertz return rental cars , om onze Jeep terug te brengen. Op naar het hotel de Hilton Union Square in San Francisco. Het staat midden in het centrum van de stad.
Dag 24: Vanmorgen eerst een heerlijk Breakfast wezen eten in een mooie Dinner, de rest van de dag hoeft niemand meer wat te eten, het was genoeg. Daarna zijn we met de Cable Cars (ouderwetse kabeltrein)
naar Fisherman's warff gegaan, dit is de haven aan de rand van San Francisco waarvandaan alle boten richting Alcatraz varen. We gaan niet naar Alcatraz de kaartjes waren thuis al uitverkocht dus helaas. Met de plaatselijke Connexionbus rijden wel een uurtje later richting de " Golden Gate Bridge " en stappen later weer op de Cable Cars richting hotel. Dit was ongeveer ons laatste uitstapje deze trip.
Het onvermijdelijke is gekomen, want
morgen gaan we naar huis !! Dus dit is ons laatste verhaal in de reeks, en willen daarom ook graag al onze medereizigers bedanken voor al hun support, berichten en tips !!!
Voor de eventuele vervolgverhalen moeten jullie ons de komende tijd maar het een en ander laten toelichten!

BEDANKT EN TOT IN NEDERLAND !!!

1. Rene en Bianca:
    27 juli 2015
    Nou die verschijning in zee kun je een beetje vergelijken wanneer jij in de Amstel duikt Arjan! Wens jullie een prettige terug reis!
  2. Yvonne en Ron:
    27 juli 2015
    Jullie bedankt voor de leuke verhalen en er zullen er nog vele volgen!! Een goede reis terug dan zien we elkaar weer op het Kwakelse Polderfeest!! Dag doei
  3. Mirjam:
    27 juli 2015
    Hartstikke leuk om jullie zo te volgen. Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Zie jullie op het polderfeest, een goede reis.
  4. Inge:
    27 juli 2015
    Geweldig leuk om te lezen allemaal hoor! Was vast een super reis!
  5. Miranda:
    27 juli 2015
    Goede reis terug en wat fijn dat wij een klein beetje mee konden liften met jullie reis. Mooie verhalen en voor jullie mooie herinneringen later.
  6. Kees en Truus:
    27 juli 2015
    Hallo allemaal bedant voor jullie leuke verhalen zo hebben wij een beetje mee genoten van jullie reis, we zullen het missen, een goede reis terug en we zie elkaar wel weer op het polder feest!!!! Groetjes
  7. Vader Ben & An:
    27 juli 2015
    Goeie morgen wat is het mooi geweest wij hebben ook genoten goede reis terug we zien elkaar morgen.liefs an en ben .
  8. Lia:
    27 juli 2015
    Hoi lieve mensen bedankt voor de mooie reisverslagen. Voor nu een goede terugreis. Tot morgen en wil zeker verhalen horen. See you soon :)
  9. Rene en Bianca:
    27 juli 2015
    Het was superleuk om jullie te volgen....wat hebben jullie een supervakantie gehad! Hele goeie reis terug en spreek jullie op Polderfeest!
  10. Peter en Hesther:
    28 juli 2015
    Goede reis, lieve familie, beetje jaloers op jullie mooie verhalen, maar wil er graag nog meer van horen!
    Lieve groetjes!!!!!