Met de trein naar Philadelphia.

7 juli 2015 - Philadelphia, New York, Verenigde Staten

Dag 3: De laatste dag New York alweer.
Vanmorgen weer lekker op tijd begonnen aan de dag, ontbijt gegeten en weer op de Big Bus gestapt . Gisteren gingen we Downtown dus vandaag konden we Uptown, dat is richting het Central Park.
Best een hele rit om dat park heen. We zijn natuurlijk ook wel weer even uit de Big Bus gestapt om even in het Central Park te chillen....een rondje gelopen en toch de bus weer gepakt. De bus ging richting Soho de favoriete chopping place van de Kardasians dus wilde Brett even checken waar de ladies waren ! Niet gevonden helaas.....een klein straatje verder liepen we ineens in enorm Italiaans uitziende buurt, dat was Little Italy. We konden toen ook niet de verleiding weerstaan om een overheerlijke Spaghetti with meatballs te proeven, thanx Joey!
Aan het einde van de straat werden de meeste mensen die we tegenkwamen wel wat kleiner met hele kleine oogjes bleken we zo door China Town te lopen..... Daar kwam de Big Bus weer aan, net op tijd om weer eens richting het hotel te gaan.
Laatste halte van de bus is de Highline een wandelroute over een oude metro lijn die kris kras tussen de huizen en buurt doorloopt op ongeveer een meter of 15 hoogte, echt een super spot een prachtig aangelegde wandelpad
Dag 4: Vandaag checken we uit het Wyndham New Yorker Hotel en gaan om 12:05 uur met de trein naar Philadelphia. Een hele onderneming voor ons, en je raad het al...... in deze " once in a lifetime " treinreis van anderhalf uur hadden wij een trein met panne...... 3 kwartier vertraging !
Eindelijk aangekomen in Philadelphia.
Met een taxi naar het autoverhuur bedrijf, de huur auto ophalen !! We hebben mazzel het is net even rustig bij de Hertz, het is snel geregeld een mooie grote auto ( zie foto's ) gelijk naar het hotel gereden en inchecken. Wordt vervolgd !!

1. Yvonne en Ron:
    7 juli 2015
    Heerlijk om te lezen!! Jammer Brett dat je de Kardashins niet hebt gevonden!! Daar was ik ook naar op zoek gegaan!! Mooie foto's en nu lekker tuffen met de auto!! Have fun in Philly!! Dag doei!! groetjes Yvonne en Ron
  2. Ingrid:
    7 juli 2015
    Ziet er weer toppie uit. Erg leuk om te lezen hoe jullie reizen lots of fun
  3. Tineke:
    7 juli 2015
    panne met de trein..... ja anders is zo een treinreis ook wel erg saai hoor !!!
  4. Kees en Truus:
    7 juli 2015
    Gaaf hoor om zo jullie belevenissen te volgen. groetjes!!
  5. Vader Ben & An:
    7 juli 2015
    Stoer hoor nog effe en het is of het je dagelijkse werk is ,gr an en ben.
  6. Bonny en Huub:
    Gaaf zeg! Leuk om te lezen allemaal. X
  7. Mariska en John:
    8 juli 2015
    Heej!!! Fijn dat t allemaal goed os gegaan met de reis! Veel plezier in THE Streets of philly! X
  8. Mariska en John:
    8 juli 2015